Betalen

Een bestelling kun je op verschillende manieren afrekenen.

Met tegoed

Om producten uit het Handelsregister te kopen heb je, in de meeste gevallen, een toegangscode nodig. Met deze code maak je een account aan. Eenmaal ingelogd op je account kun je tegoed storten via iDeal of creditcard.

Bestel een product en kies bij 'Betaalwijze' voor KVK-account om af te rekenen met tegoed.  

Goed om te weten

Een exacte datum is nog niet bekend, maar betalen met tegoed gaat op termijn stoppen. Opties die overblijven staan hieronder vermeld. 

Automatische incasso

Maak het jezelf makkelijk en kies voor automatische incasso. Je geeft ons toestemming om bedragen van je rekening af te schrijven. Login en vraag automatische incasso aan. 

Creditcard of iDeal 

Geen inloggegevens bij de hand? Een uittreksel reken je direct af met iDeal of creditcard. 

Veelgestelde vragen over betalen

Heb je teveel tegoed gestort? Vraag het terug door het retourformulier in te vullen.

Het aanpassen van je bankrekeningnummer kan alleen als je bent ingelogd in je account. Login bij Mijn account met je toegangscode en wachtwoord. Vul bij het wijzigen van je bankrekeningnummer het volledige IBAN-nummer in.

Facturen per post

Het factuuradres is altijd gelijk aan het geregistreerde bezoek- of postadres van je bedrijf in het Handelsregister. We passen het factuuradres automatisch aan wanneer je de adreswijziging van je bedrijf aan ons doorgeeft. Dit doe je via wijzigen.

Hebben we het factuuradres niet aangepast? Vul dan het vragenformulier in. Selecteer 'Bestellingen en facturen' en vermeld het nieuwe én oude factuuradres.

Digitale facturen

Ontvang je onze facturen digitaal en is het e-mailadres gewijzigd? Stuur een bericht naar: debiteurenefacturatie@kvk.nl. Vermeld het nieuwe en oude e-mailadres.

Vraag een kopiefactuur aan via stel een vraag online. Vermeld het factuurnummer en je (bedrijfs)gegevens. Je krijgt de factuur in pdf-formaat per e-mail.

Betaal je de bestelling direct met iDEAL of creditcard? Dan is je bestelling anoniem en kunnen wij geen kopiefactuur sturen. Gebruik het afschrift van je bank of creditcard als betaalbewijs. Over onze producten en diensten betaal je geen btw.

Digitale facturen

Nooit meer een factuur kwijtraken? Kies voor digitale facturen. Je krijgt je facturen dan per e-mail.

Digitale factuur

Je kunt facturen van KVK in plaats van per post digitaal ontvangen. Je krijgt ze dan direct per e-mail als PDF- en/of XML-document. Alle facturen worden elektronisch ondertekend als extra beveiliging. Je ontvangt per factuur één e-mail.

Voordelen van een digitale factuur

  • je kunt facturen direct digitaal verwerken
  • milieuvriendelijk. Geen papier, alles digitaal
  • minder kans op fouten

Om de aanvraag te kunnen verwerken moet je een aantal gegevens invullen. We bewaren deze gegevens zolang je digitale facturen van ons ontvangt.

Je kunt je mailadres doorgeven door in te loggen of door een mail te sturen naar debiteurenefacturatie@kvk.nl. Na het doorgeven van je e-mailadres ontvang je binnen twee weken alle facturen per e-mail. Het kan voorkomen dat je nog een papieren factuur ontvangt van producten die je in de week na de aanvraag hebt besteld. Heb je vragen of opmerkingen? Neem dan contact met ons op: debiteurenefacturatie@kvk.nl.

E-mailadres wijzigen

Is het e-mailadres waarop je facturen ontvangt gewijzigd? Geef je nieuwe e-mailadres door. We verwerken de wijziging binnen twee weken.

Let op: het e-mailadres waarop je facturen ontvangt kan verschillen van het e-mailadres waarmee je in het Handelsregister geregistreerd staat. Heb je het e-mailadres waarmee je in het Handelsregister geregistreerd staat aangepast? Dan wordt het e-mailadres waarop je facturen ontvangt niet automatisch aangepast.