Toegangscode
- Bijgewerkt 6 november 2024
- 1 min
Met een toegangscode bestel je producten uit het handelsregister of deponeer je jaarrekeningen. Lees meer over de toegangscode of vraag er meteen eentje aan.
Wanneer heb ik een toegangscode nodig?
- Als je producten uit het Handelsregister wilt kopen. Uitzondering is een uittreksel. Deze kun je meteen afrekenen met iDeal of creditcard.
- Als je een jaarrekening wilt deponeren. Maar, dit kan ook via e-mail of eHerkenning. Lees meer over jaarrekening deponeren.Â
Hoe werkt het?
- Vraag een toegangscode .Â
- Je ontvangt een e-mail met de toegangscode. In een aparte e-mail ontvang je het wachtwoord.Â
- met de toegangscode en het wachtwoord.Â
Wat kan ik doen als ik ben ingelogd?Â
Vanuit je account kun je een aantal zaken zelf regelen.Â
- Producten bestellen.
- Tegoed storten, waarmee je bestellingen kunt betalen.Â
- Betaalwijze aanpassen naar automatische incasso.Â
- Bankrekeningnummer aanpassen (wanneer je hebt gekozen voor automatische incasso).Â
- Digitale factuur aanvragen.Â
- Bestellingen bekijken.Â
- Eerder bestelde producten downloaden.Â
- Wachtwoord wijzigen.Â
Eén toegangscode per persoon
Meerdere personen binnen een organisatie kunnen een toegangscode aanvragen. Per persoon wordt één toegangscode uitgegeven.Â
Inputfinanciering? Neem contact op
Het is niet mogelijk om een account met toegangscode aan te maken wanneer je organisatie valt onder inputfinanciering. Neem hiervoor telefonisch contact op.
Veelgestelde vragen
Een nieuw wachtwoord is mogelijk wanneer je een persoonlijke vraag hebt ingesteld bij het aanmaken van je account. Heb je dit niet gedaan? Vraag dan een nieuwe toegangscode .Â
Het is niet mogelijk om je toegangscode op te vragen. Vraag een nieuwe aan wanneer je deze bent vergeten.Â
Heb je teveel tegoed gestort? Vraag het terug door het retourformulier in te vullen.
Lukt het niet om een product te bestellen uit het Handelsregister? Dan vindt er misschien onderhoud plaats. Dit gebeurt meestal op werkdagen tussen 21:00 en 08:00 uur of in het weekend. We plaatsen altijd een melding op de website wanneer dit het geval is.
Staat er geen melding op de website? Neem dan contact op met het servicecenter.
Facturen per post
Het factuuradres is altijd gelijk aan het geregistreerde bezoek- of postadres van je bedrijf in het Handelsregister. We passen het factuuradres automatisch aan wanneer je de adreswijziging van je bedrijf aan ons doorgeeft. Dit doe je via wijzigen.
Hebben we het factuuradres niet aangepast? Vul dan het vragenformulier in. Selecteer 'Bestellingen en facturen' en vermeld het nieuwe én oude factuuradres.
Digitale facturen
Ontvang je onze facturen digitaal en is het e-mailadres gewijzigd? Stuur een bericht naar: debiteurenefacturatie@kvk.nl. Vermeld het nieuwe en oude e-mailadres.
Vraag een kopiefactuur aan via 'stel een vraag online'. Vermeld het factuurnummer en vul je (bedrijfs)gegevens in. De factuur wordt als pdf naar je e-mailadres gestuurd.Â
Betaal je met iDEAL of creditcard? Dan kunnen we geen kopiefactuur sturen. Gebruik het afschrift van de bank of creditcardmaatschappij als betaalbewijs. Het product is vrijgesteld van .
Digitale facturen
Nooit meer een factuur kwijtraken? Stap over op digitale facturen. Je ontvangt je facturen per e-mail.