Toegangscode

Met een toegangscode bestel je producten uit het Handelsregister met een tegoed of automatische incasso. Je kan ook je jaarrekeningen deponeren.

Wanneer heb ik een toegangscode nodig?

  • Als je producten uit het Handelsregister wilt bestellen. Dit kan via een tegoed of automatische incasso. Wil je liever met iDeal of creditcard betalen? Dat kan alleen met een Digitaal gewaarmerkt Uittreksel
  • Als je een jaarrekening wilt deponeren. Lees meer over jaarrekening deponeren.  

Hoe werkt het?

  1. Ga naar Vraag een toegangscode aan. 
  2. Kies voor zakelijk gebruik of particulier gebruik
  3. Login met de toegangscode en het wachtwoord.  

Zakelijk gebruik?

Wil je namens een organisatie een toegangscode aanvragen? Per persoon wordt een toegangscode uitgegeven. Je kunt producten bestellen via automatische incasso. Na een controle wordt de toegangscode per e-mail of post verzonden. Dat duurt 3 tot 5 werkdagen.

Particulier gebruik?

Wil je producten bestellen voor particulier gebruik? Dan kun je producten bestellen met een tegoed of automatische incasso. De toegangscode wordt per e-mail verstuurd. 

Wat kan ik doen als ik ben ingelogd? 

Zakelijk gebruik

  • Producten bestellen
  • Betaalwijze aanpassen naar automatische incasso
  • Digitale factuur aanvragen
  • Bestellingen bekijken
  • Wachtwoord wijzigen

Particulier gebruik

  • Producten bestellen
  • Tegoed storten, waarmee je bestellingen kunt betalen
  • Betaalwijze aanpassen naar automatisch incasso
  • Bestellingen bekijken
  • Wachtwoord wijzigen

Veelgestelde vragen

Kies hieronder de situatie die voor jou geldt. Dan zorgen we ervoor dat je het Handelsregister zo snel mogelijk weer kunt gebruiken.

Heb je teveel tegoed gestort? Vraag het terug door het retourformulier in te vullen.

Lukt het niet om een product te bestellen uit het Handelsregister? Dan vindt er misschien onderhoud plaats. Dit gebeurt meestal op werkdagen tussen 21:00 en 08:00 uur of in het weekend. We plaatsen altijd een melding op de website wanneer dit het geval is.

Staat er geen melding op de website? Neem dan contact op met het servicecenter.

Facturen per post

Het factuuradres is altijd gelijk aan het geregistreerde bezoek- of postadres van je bedrijf in het Handelsregister. We passen het factuuradres automatisch aan wanneer je de adreswijziging van je bedrijf aan ons doorgeeft. Dit doe je via wijzigen.

Hebben we het factuuradres niet aangepast? Vul dan het vragenformulier in. Selecteer 'Bestellingen en facturen' en vermeld het nieuwe én oude factuuradres.

Digitale facturen

Ontvang je onze facturen digitaal en is het e-mailadres gewijzigd? Stuur een bericht naar: debiteurenefacturatie@kvk.nl. Vermeld het nieuwe en oude e-mailadres.

Vraag een kopiefactuur aan via stel een vraag online. Vermeld het factuurnummer en je (bedrijfs)gegevens. Je krijgt de factuur in pdf-formaat per e-mail.

Betaal je de bestelling direct met iDEAL of creditcard? Dan is je bestelling anoniem en kunnen wij geen kopiefactuur sturen. Gebruik het afschrift van je bank of creditcard als betaalbewijs. Over onze producten en diensten betaal je geen btw.

Digitale facturen

Nooit meer een factuur kwijtraken? Kies voor digitale facturen. Je krijgt je facturen dan per e-mail.