Vragen over het gebruik van onze website

Het kan voorkomen dat je onze website gebruikt en tegen problemen aanloopt. Op deze pagina vind je antwoord op de meestgestelde vragen.

Veelgestelde vragen

  1. Werk je op een tablet of GSM (mobiel)? Niet alle onderdelen op KVK.nl zijn daarvoor geschikt. Gebruik een laptop om het formulier in te vullen.
  2. Is dit niet de oplossing? Check dan of je browser up-to-date is. Onze website werkt goed op Edge of Chrome. Weet je niet welke browser je gebruikt? Controleer dit op www.browsercheck.nl.
  3. Nog niet opgelost? Wis al je cookies van je browser: Cookies (kvk.nl) en check in de browser of het javascript en de cookies beide op 'enabled' staan.
  • Heb je de cookies voor KVK.nl uitgezet? Zonder de cookies is het niet mogelijk om in te loggen. Je hebt minimaal de ‘functionele cookies’ nodig: Cookies instellen en aanpassen.
  • Heb je de optie javascript uitstaan in de instellingen van je browser? Als dit in jouw browser uitstaat werkt onze website niet meer goed.
  • Meer antwoorden vind je bij de veelgestelde vragen over Account en toegangscode (kvk.nl).

Een foutmelding bij het inloggen kan verschillende oorzaken hebben.

De DigiD app verbreekt de verbinding als je 15 minuten of langer niet actief bent. Opnieuw inloggen is dan de oplossing.

Krijg je nog steeds geen verbinding? Ga dan naar de website van DigiD voor meer informatie. Daar kun je controleren of er een storing is of meer lezen over mogelijke oplossingen.

Blijft het inloggen met DigiD mislukken, kijk dan op Inloggen met DigiD app of Inloggen met sms-controle.

Kom je er niet uit? Bekijk dan deze  uitlegvideo .

Kijk op 'problemen met DigiD' en bekijk de stappen om het probleem op te lossen.

Jouw browser houdt waarschijnlijk het Handelsregisterproduct tegen.

Oplossingen

  • Probeer een andere browser.
  • Sta pop-ups toe in je browser (via instellingen).
  • Log eerst in op www.kvk.nl en kies direct bij inloggen 'Handelsregister'. Bestel na het inloggen je producten.
  • Leeg de cache van je browser.
  • Log in op een ander apparaat, zoals een vaste computer of laptop.
  • Open een incognitovenster in de browser (de browser bewaart geen zoekgeschiedenis).

Is dit niet de oplossing? Neem contact met ons op.