Ik heb een klacht
Ben je ontevreden over onze dienstverlening? Dat vinden we jammer. We zoeken graag samen naar een oplossing. Via ons klachtenformulier kun je ons laten weten wat er misgaat, dan gaan we direct aan de slag om het op te lossen.
Wij nemen je klacht serieus
Snel aan de slag met je klacht
Zodra we je klacht hebben ontvangen, gaat onze klachtencoördinator aan de slag om je klacht zo goed mogelijk op te lossen.
Samen naar een oplossing
Neem in je melding mee hoe wij tegemoet kunnen komen aan je klacht. Dan kijken we samen met jou naar een passende oplossing.
Contact over je klacht
We nemen zo snel mogelijk contact met je op over je klacht. Dit doen we via het door jou opgegeven e-mailadres of telefoonnummer.
Toelichting klachtenregeling van KVK
31 januari 20241 min
Toelichting klachtenregeling van KVK
31 januari 20241 min
In het document ‘Klachtenregeling van KVK’ kun je de procedure rondom de afhandeling van klachten lezen.
Naar de toelichting