Digitale facturen
- Bijgewerkt 19 januari 2023
- 1 min
De digitale factuur vervangt de papieren factuur. Ontvang KVK-facturen direct per e-mail als PDF- en/of XML-document. Alle facturen worden elektronisch ondertekend als extra beveiliging. Je ontvangt per factuur één e-mail.
Voordelen van een digitale factuur
- je kunt facturen direct digitaal verwerken
- milieuvriendelijk. Geen papier, alles digitaal
- minder kans op fouten
Om de aanvraag te kunnen verwerken moet je een aantal gegevens invullen. We bewaren deze gegevens zolang je digitale facturen van ons ontvangt.
Na het versturen van het webformulier ontvang je binnen twee weken alle facturen per e-mail. Het kan voorkomen dat je nog een papieren factuur ontvangt van producten die je in de week na de aanvraag hebt besteld. Heb je vragen of opmerkingen? Neem dan contact met ons op: debiteurenefacturatie@kvk.nl.
E-mailadres wijzigen
Is het e-mailadres waarop je facturen ontvangt gewijzigd? Geef je nieuwe e-mailadres door. We verwerken de wijziging binnen twee weken.
Let op: het e-mailadres waarop je facturen ontvangt kan verschillen van het e-mailadres waarmee je in het Handelsregister geregistreerd staat. Heb je het e-mailadres waarmee je in het Handelsregister geregistreerd staat aangepast? Dan wordt het e-mailadres waarop je facturen ontvangt niet automatisch aangepast.